Ook dit jaar heeft het team van de EffieAwards hun best gedaan een mooi en leerzaam programma samen te stellen. Een breed aanbod van presentaties van winnende Effie cases, inzichten en visies op effectiviteit & tips en tricks voor het schrijven voor het schrijven van een goede Effie -case.

LEER VAN EN LAAT JE INSPIREREN DOOR DE BESTE EFFIE CASES!
Programma, dinsdag 24 mei 2022
Met meer dan 25 jaar ervaring in marketing en communicatie, versterkt Ewa Skotnicki sinds eind 2018 het Fairphone-team als Head of Brand. Ewa heeft een passie om merken te bouwen en daarmee een betekenisvolle verandering teweeg te brengen in de wereld van vandaag.
Zij heeft haar ervaring opgedaan in verschillende marketing- en communicatiefuncties in Telco (KPN, Hi) en de Financiële dienstverlening (SNS Bank, Triodos Bank) zowel in Nederland als in het buitenland (Oekraïne, Polen). Naast haar rol bij Fairphone is Ewa Skotnicki lid van verschillende besturen en jury’s (SAN Accenten, Dutch Sustainable Fashion Week en Sustainable Brand Index Netherlands).
Persuade & Zeeman | LAB1
Gouden Effie winnaar
Case: LUCHT
The Merge & a.s.r. | LAB2
Gouden Effie winnaar
Case: Dit is de tijd van Doen
Andre Koster | LAB3
Wat kun je leren van 400 Effie cases: de Effie-data als bron voor wetenschappelijk onderzoek. Inzichten op 3 hypotheses.
N=5 & ABN AMRO | LAB1
Zilveren Effie winnaar
Case: The dark side of money
TBWA & NL loterij | LAB2
Zilveren Effie winnaar
Case: Staatsloterij Oudejaarstrekking
Andy Santegoeds & Peeter Verlegh | LAB3
Het belang van onderzoek vanuit jury perspectief
Dept & bol.com | LAB1
Bronzen Effie winnaar
Case: Het grote speelboek van de winkel voor blije koppies
The Valley & Hertog Jan | LAB2
Zilveren Effie winnaar
Case: Hertog Jan Grand prestige
Tim Claassen & Ahmed Ait Moha | LAB3
Reflectie op merken en Maatschappelijke impact